lunes, 25 de mayo de 2009














Sentada, reflexiono:
-estic a l'atur-. És un obstacle per el meu camí.

"Ara! és quan es posa al davant si comprens la pràctica de zen
Ara! és quan veuràs si tens fè en la Vía.
(M'anadono que tinc por).

Silenci……………………………………..
Em vé un pensament:
"-El camí no és fàcil ni difícil..."
M'anadono !, "és el Shinjinmei!..."
Silenci…………………………………..
Gassho!
Fragments dels Shinjinmei: de Sôsan Daishi: (3r. patriàrca xinès)
"El gran camí és ample per essència,
ni fàcil, ni difícil.
En escollir o rebutjar quelcom
es perd de vista la cosa tal com és.
No s'han de perseguir les coses de fora
ni aferrissar-se a l'experiència de buit.
S'ha de romandré seré en la unitat,
i les preocupacions desaparèixen per elles mateixes."

2 comentarios:

Comando Dharma dijo...

Es como cazar un pez con la mano, en cuanto lo piensas ya se te ha escapado.
Los escritos antiguos son para certificar nuestra práctica. Usadlos como un espejo donde se pueden reflejar o no vuestro ser.

Lo ves, ya se me ha escapado el pez....

Siddharta dijo...

M'impressiona aquest texte i m'agafa un profund sentiment d'humilitat: jo no estic a l'atur i tot el que et podria dir és estantís. Si no he fet aquesta experiència, millor que calli. Però vull dir-te que admiro la teva fortaleça i la teva determinació per seguir la Via. Jo no sé fer florir el roser, però quan veig la rosa, l'admiro i la celebro. Gassho.